середа, 25 червня 2014 р.

Бремен, червень 2014

Спогади про Бремен ще дуже свіжі, бо була я там всього три дні назад. Поїхала я туди буквально на один день з Гамбурга. В Deutsche Bahn є для таких поїздок дуже зручний тариф, який називається Niedersachsen-Ticket. З ним за 22 євро можна цілий день кататись потягами в межах землі Нижня Саксонія, а також міським транспортом в Гамбурзі і Бремені. Дуже зручно.
Так я приїхала на Hauptbahnhof Bremen.

Попередньо я мало що читала про Бремен, знала тільки, що треба побачити головну ринкову площу з ратушею і пам'ятником Бременським музикантам. Спочатку на трамвайній зупинці біля вокзалу намагалась зрозуміти який же Strassenbahn мені підходить, потім з'ясувалось, що до центру зовсім близько і йти треба просто прямо, стоячи спиною до вокзалу :)
Перше, що мені дуже сподобалось, це вітряк, до яких в мене, з огляду на моє прізвище, слабкість)


Далі дорогою мені трапився чудовий пам'ятник, очевидно свинопасу...
... і його підопічним)))
Ця вуличка дуже скоро привела мене на центральну ринкову площу. На жаль, саме тієї неділі Deutsche Post влуштував вуличний пробіг для своїх співробітниць, тому вся площа була зайнята ось такими білими наметами...

Нормально сфотографувати можна було тільки окремі будинки.

Далі я помітила пам'ятник друзям знайомим з дитинства)))
Потім тему Бременських музикантів я побачила ще в кількох варіаціях..
І навіть ось так))
Загалом місто справляє дуже позитивне враження, йому притаманне цікаве і часом  специфічне почуття гумору. Ось такий от фонтан з кобилячими головами, наприклад...)
Тут же на площі височіє Собор Св. Петра. Моя подруга, яка жила в Бремені, розказувала, що існує повір'я за яким, дівчина щоб скоріше вийти заміж має приходити до собору і замітати сходи. Дуже зручне повір'я для Собору, бо після ночі там збирається багато пустих пляшок від пива й недопалків)))

Якщо далі від ринкової площі звернути ліворуч, на розі буде дуже гарний будинок суду.
Будівля досить велика і якщо її обійти з іншого боку, то можна побачити ще й ось такі місточки і переходи з одного крила в інше...
Ще одна будівля поруч мені сподобалась своїм досить гармонічним поєднанням класики і модерну. На жаль, забула подивитись що там всередині)
А ще з ринкової площі є прохід у вузеньку вуличку, Böttcherstraße. Починається вона ось так:
 ... а далі тільки цікавіше)

Це вхід до маленької фабрики Bremen Bon Bon, де виробляють і продають різноманітні льодяники за старовинними рецентами. Наприклад, довжелезні барбарисово-м'ятні карамельки)

Далі великий музичний годинник, де на барабані, вбудованому в цегляну стіну, крутяться різні цікаві картинки. Коли я проходила повз, то виглядало це ось так:
Скоріш за все ця вистава повторюється щогодини, або й щопівгодини. Потім віконечко закривається і на його місці з'являється так ж цегляна стіна як і поряд.
Вулиця закічується виходом до набережної, а над переходом можна розгледіти ось такий чудесний слонячий балкончик :)
На набережній стоїть досить симпатична Martini Kirche

І звичайно, ж кораблі)))



Немає коментарів:

Дописати коментар