пʼятниця, 27 червня 2014 р.

Гельсінкі, липень 2012

Гельсінкі - це ще один порт, куди мене занесло моє Shiplife :) Виходила я гуляти в місто в цьому порту щонайменше 3-4 рази. Одного разу з подругою і сусідкою по кабіні Людою, потім ще зі знайомою казашкою і 1-2 рази ще сама. Найбільше запам'яталась набережна з кораблями і ринком :)
Пам'ятаю, що все там було якось дуже дорого, тому фрукти і все таке краще було купувати в Санкт-Петербурзі, в який ми теж завжди заходили під час Балтійських круїзів.
Одного разу правда я купила на цьому ринку смачнючу рибу гриль з гарніром за 10 євро. Це було просто божественно - їсти і дивитись на кораблі і спостерігати за чайками :)
А ще на тому ж ринку я знайшла сумку з лосями! Таку ж сумку моїй подрузі Маші привезла її сестра з ... Фінляндії, я її в Маші позичила і в результаті вже заносила так, що було вже незручно повертати. Маша мені вже те давно пробачила і забула, але мені приємно було зробити їй такий сюрприз. Звичайно ж, я її купила :)
З місцевої архітектури найбільше запам'ятався Успенський православний собор, якого я чомусь не чекала тут побачити.
Всередині там все виглядає приблизно так, як і в наших православних храмах.
Тільки стіни дуже темні :)

Немає коментарів:

Дописати коментар