пʼятниця, 27 червня 2014 р.

Генуя, вересень 2012

Для того, щоб дістатись з лайнера в місто, треба було ще проїхатись на катері. Зазвичай всі shuttle buses для crew безкоштовні, тому мене аж ніяк не турбувало ще з собою в мене немає жодного євро. Вже коли я стояла в черзі, виявилось, що мені теж треба платити, і в євро. Але ж світ не без добрих людей. В черзі мене впізнали гості, яких я обслуговувала. Їм було дуже незвично бачити мене без форми))) Коли вони побачили, що я намагалась заплатити доларами, то просто заплатили за мене ті два чи три євро. 
 Ось такий краєвид на Геную був з боргу нашого катера.
 Коли ми приїхали в місто, відразу побачили там цей чудесний старий корабель
 І пальми, в поєднанні з чудовою італійською архітектурою.
 Розписи на стінах просто заворожують...
 Далі вулиця, що веде до головної площі.
 Головний Собор.
 Який зсередині дійсно вражаючий. Це могло бути тільки в Італії.
На центральній площі різнокольоровий фонтан і будівля, що здалеку нагадує Одеський оперний театр. Тут я зупинилась я довше і хотіла купити желатто, але спочатку треба було десь поміняти гроші. Це був вихідний день і всі банки були зачинені. 
Мені пощастило знайти якийсь інтернет клуб, де мені погодились поміняти 20 доларів. Курс правда був сильно занижений, але діватись було нікуди. У пошуках обміну валют я звернула з центральних вулиць і побачила зовсім іншу Геную...
пошарпану, облізлу та все ж таку по-італійськи привабливу. 

Немає коментарів:

Дописати коментар