середа, 25 червня 2014 р.

Бриджтаун, листопад 2012

Барбадос, які і всі інші Карибські острови, де я була, я відвідала під час останнього місяця мого контракту на круїзному лайнері. На той час я вже була дуже розслаблена, свої гроші я вже заробила і тепер намагалась по максимуму виходити на берег, дивитись на острови :)
В Бриджтауні одного разу в мене взагалі був day-off, а це значило, що десь до 5-6 вечора я була абсолютно вільна. Таке щастя трапляється на судні один, максимум два рази на круїз (зазвичай 14, а іноді 8 днів).
Звичайно ж, першим ділом я пішла на пляж і виглядало це ось так)
 Засмагала на лежаку, купалась, дивилась в море і раділа, що на горизонті судна мого не видно))) Не піднімаючись, замовила в хлопчика-офіціанта місцеве пиво і насолоджувалась кожним ковтком. Маю право, в свій вихідний, в Барбадосі! :)
 Потім захотілось їсти і довелось встати і підійти до бару.
Асортимент там був невеликий, але мене зацікавили чіпси з місцевої солодкої картоплі і я вирішила спробувати. І мушу сказати, що дуже навіть нічого)

 Коли я вже вдосталь накупалась і назасмагалась, то поїхала в місто. Там було достить мило. Ось такий от канал...
 А ще патріотичний жовто-блакитний палац :)

В Барбадосі, я навіть купила англійський Scrabble, який, дивлячись на гостей, які грали на лайнері, давно хотіла мати й собі. Потім довелось його таскати з собою з Маямі в Київ. До речі, в Scrabble я дотепер грала аж один раз, і то з каучсерфером з Канади, який зупинявся в мене на кілька днів. Можем зіграти :) 

Немає коментарів:

Дописати коментар