пʼятниця, 27 червня 2014 р.

Генічеськ, травень 2013

Я давно хотіла потрапити в Асканію-Нову і вирішила поїхати в тур. Там по дорозі ми ще заїхали в Генічеськ і Херсон. Генічеськ аж ні як не був метою моєї поїзди і навряд чи я поїхала б туди окремо. Попри це, місто мене зацікавило :) Ну мабуть все таки не саме місто, а місцевість, природа... Азовське узбережжя, Сиваш і місця видобутку морської солі.

Поселили нас в якомусь православному пансіонаті. Ось так виглядала моя кімната.
До моря було дуже близько. 
До речі, це я тоді вперше в житті побачила Азовське море :)
Чудове місце для того, щоб споглядати захід сонця під пиво і в'ялену рибку))
Там недалеко є гаряче джерело. Обладнано все дуже примітивно - кілька бетонних плит по периметру і труба, з якої в велику калюжу тече гаряча вода. Зате дуже демократичне місце - вхід вільний :) Регулювати температуру води можна віддаляючись або наближаючись до труби))
Далі нас ще возили показувати місце видобутку морської солі. 
Виклядає неймовірно, ііноді поверхня має рожевий відтінок. Гід дуже просив нас ходити тільки по доріжках, бо можна добряче провалитись багно і запах буде як від тухлих яєць. 
А так хотілось ступити туди, куди не можна, але стрьомно, блін)
Ось це найбільший шматок солі, який нам тоді вдалось знайти.
А взагалі цей видобуток вже давно став нерентабельним...

Ще дуже сподобалась прогулянка по озеру Сиваш на човні.
 Така тиша і спокій панує там...
 Насправді Сиваш дуже мілкий. Іноді посеред озера можна побачити рибалок, які стоять там по пояс у воді. Човен теж далеко не скрізь може пропливти, треба знати правильні шляхи, бо сядеш на мілину і усьо.

Немає коментарів:

Дописати коментар