четвер, 26 червня 2014 р.

Ворзель, 2006-2011

Ворзель - це колишній курорт в Київській області, по сусідству з Ірпенем і Бучею. Важко назвати його містом, але не включити його в цей перелік я не могла. У Ворзелі розташований один з гуртожитків Могилянки і там жила моя хороша подруга Маша і ще кілька друзів, до яких я час від часу приїжджала.
Власне Ворзель для мене і обмежується тим гуртожитком, поляною біля нього, залізничною станцією і магазинчиком на заправці. Особливість Ворзелю в тому, що якщо ти вже туди потрапив, то навряд чи виберешся в той самий день... Ворзель розслабляє, вирубає і засмоктує..
Часто там були поседеньки, паті і, навіть, фестивалі, як от Vorzzel Rock Fest 2011))
Пам'ятаю, що на нього я приїхала прямо з автобусу з Німеччини, але втома після 27-годинної поїздки практично не відчувалась - така я рада була бачити старих-добрих друзів після 5 місяців закордоном.
Ще інколи студенти влаштовували тематичні вечірки: White Party, Alice Party... 
Але частіше за все проводили час просто в кімнаті когось із друзів. А ще на другому поверсі гуртожитку стояв тенісний столик і можна було пограти в пінг-понг. Іноді ми це робили. 
В теплу пору Ворзель - це взагалі казка. З балкону практично кожної кімнати можна спостерігати за білками і птахами. 
За гуртожитком теж є чудове місце з колодами для пікніка. Саме там кілька разів був реюніон з однокурсниками і екс-колегами з КМБШ. 

Того Ворзелю для мене вже нема і не буде, але приїхати туди просто прогулятись біля озера все одно хочеться.

Немає коментарів:

Дописати коментар