вівторок, 24 червня 2014 р.

Бастер, листопад 2012

Відверто скажу, що назву цього міста дізналась тільки тепер, коли задумалась на переліком відвіданих міст. Тоді я знала тільки, що це о. Сент Кіттс.  А якщо й чула Basseterre, то аж ніяк не думала, що українською якого перекладуть як Бастер :)
Це один з Карибських островів, який мені пощастило побачити під час мого контракту на Celebrity Eclipse. Була я там 2 чи 3 рази. Ось так наш маленький кораблик фактично "в'їжджав" в місто)))



 Це така собі центральна алейка з магазинами, де в основному продають діаманти і дорогі годинники. Це специфіка всіх Карибських островів))

Там якщо пройти далі, то можна вийти на базарчик де продають місцеве пиво і безалкогольні напої, вироблені теж із зернових. І хто тепер повірить, що на наступному фото я п'ю якраз другий варіант))
Хоча Сент Кіттс це колишня французька колонія, більше речей тут нагадують про Британію ніж про Францію. Наприклад, ось ця англіканська церква.


Дуже цікаво і незвично вона виглядає в оточенні пальм і інших тропічних рослин))
Або ось ще традиційна британська телефонна кабінка :)

Немає коментарів:

Дописати коментар