вівторок, 24 червня 2014 р.

Біла Церква, липень 2006

Насправді в Білій Церкві я бувала і раніше, і скоріш за все пізніше теж. Колись, це так років 15-20 назад тільки так можна було дістатись до села моєї бабулі. Тож ми їхали автобусом в Білу Церкву, ночували там в якомусь готельчику і тільки на наступний ранок їхали далі. Це було дуже давно і з того часу я пам'ятаю хіба що стіни в тому готелі. Тому розповідь буде про пізніше і більш свідоме відвідування Білої Церкви.
Було це так я, моя сестра і мій тодішній хлопець стояли на зупинці в селі моєї бабулі і чекали автобус на Київ. Чекали чомусь досить довго, а вже заморились чекати...
Першою приїхала маршрутка не до Києва, а в Білу Церкву. Ми подумали, ну ок, поїдемо в Білу, а звідти вже в Київ. Коли ми приїхали, то виявилось, що маршрутки (чи автобуси) відправляються з якоїсь іншої станції. Тоді ми стали і подумали, чому б нам не подивитись місто раз ми вже тут і час у нас є.
Чесно кажучи крім парку Александрія мало що пам'ятаю про Білу Церкву, хіба що те, що там ходять тролейбуси))
Але Александрія прекрасна!  І заради неї варто їхати в Білу :)
Величезні вікові ялини..
Білочки)
Хатинки на воді
Китайська альтанка

Водоспадики
Ну і прекрасна Рось :)
...А колись мої батьки думали купити будинок тут, але передумали і купили в Білгороді-Дністровському. Про нього трохи згодом)

Немає коментарів:

Дописати коментар