субота, 11 жовтня 2014 р.

Пуерто-дель-Росаріо, жовтень 2012

Є такі міста, про які не хочеться нічого писати, просто викласти фотки - все. Іноді тому, що картинки говорять самі за себе, іноді - я просто більше про них нічого не знаю))
Ще один Канарський острів - Фуертевентура.
Як і на всі попередні завіз мене сюди мій лайнер Celebrity Eclipse. 
Був жовтень і Канари залишались єдиним місцем в околицях Європи де все ще було тепло. Ми були тут майже весь місяць, тобто 2 круїзи по 14 днів. Тут ще можна було скупатись і позасмагати, хоча переважно я це робила не на Фуертевентурі, а на Ланзароте. 
На острові хотілось прогулятись вздовж берегової лінії, та довелось довгенько іти перш ніж лайнер перестав мене переслідувати))
Час від часу на березі траплялись ось такі велетенські бетонні мушлі різних форм, це був якийсь місцевий прикол. Але найбільше порадувала ось цей жовто-блакитний човник. До кінця контракту залишалось ще трохи менше 2-х місяців.
Радувало тільке те, що попереду Кариби, яких я ще ніколи до того не бачила :)

Немає коментарів:

Дописати коментар