пʼятниця, 10 жовтня 2014 р.

Полтава, 2006-2009

В Полтаві я була багато разів. З них двічі приїжджала на Мазепафест, а решта - просто в гості. Один з моїх колишніх хлопців був з Полтави. Оскільки разом були ми довго, то була я там багато разів. Як це часто буває, з міст, де часто буваєш, але не як турист, фоток практично немає. Для вас скопіпейстила пару фоточок з нету))
Це колони, до яких приїжджають фотографуватись всі молодята міста, ну і туристів всіх сюди теж возять. Полтава запам'ятались широкими проспектами і парками, але загалом люди запам'ятались більше ніж архітектура. Хоча є винятки :)
В Полтаві всі стараються бути схожими один на одного, вся мода дуже "повальна". Пам'ятаю, коли ми приїхали батько мого колишнього хлопця сказав, що відразу видно що ми не місцеві, бо ми не у виварених джинсах. Ще тут багато бритоголових хлопців в штанах з лампасами і гопників тут дуже багато. 

Пам'ятаю одного разу на Мазепафесті, це був 2006 або 2007 рік, стався дуже прикрий інцидент. Під час виступу "Кому Вниз" звідкись взялись якісь бритоголові ненормальні з битами і палками, вони почали просто бити всіх, хто був на концерті. Ми тоді сховалися в коридорі, за сценою. Концерт при цьому продовжувався, коли він закінчився ми подзвонили і попросили, щоб нас забрали машиною звідти. Йти пішки було страшно і небезпечно. 

Наступного року було ще гірше. Ми були тільки втрьох я, моя подруга Маша і мій колишній хлопець Сашко. Він дуже виділявся з натовпу, бо в нього був козацький чуб. Раптом на території фестивалю Мазепафест до нього чіпляється якийсь гопнік, потім підбігає ще двоє чи троє його друзів, вони замахуються на нього, але тому вдається вирватись. Все це відбувається, коли ще видно і навколо купа народу. Нам він сказав тікати, ми дуже злякались. Реально стрьомно було. Але там нижче була міліція і ті гопніки кудись зникли. Одні люди, які продавали якісь сувеніри на фестивалі і все це бачили, погодились відвести в центр місте. Там ми взяли таксі додому. Коротше, якось в мене з Полтавою не склалось.

Немає коментарів:

Дописати коментар