неділя, 5 жовтня 2014 р.

Ораньєстад, листопад 2012

На Арубі я була двічі. Один раз в мене був там повноцінний day-off :)
Тоді був час і містом погуляти, і на пляж поїхати.
Цей автобус передає дух міста і думаю острова загалом :) Так як і отакі номерні знаки
Це справді щасливий острів, острів пальм, сонця, моря і хорошого настрою. 
Прогулюючись набережною, я побачила своє судно от з якого ракурсу. 
Деякі пам'ятники нагадують про колоніальне минуле острова.
Серед всіх цих пальм дуже дивно натрапити на Санта Клауса з санками))
Досить швидко я впевнилась, що вже маю уявлення про те, як виглядає середньостатистичний міський пейзаж Ораньєстаду. 
Вирішила не гаяти часу і їхати на пляж, купатись і засмагати. Сама вже дорога туди мене вразила.. Ці величезні кактуси нагадували мені фільми про Мексику і пустелі. 
Сам пляж мав дуже райський вигляд, в принципі...
Дуже несподівано я зустріла там своїх гостей з лайнеру. Вони були поляками і взагалі мегапозитивними людьми. 
Ми з ними провели разом півдня, а потім обмінялись електронними адресами, щоб вислати одне одному фотки з пляжу. Вони мені влаштували цілу фотосесію в купальнику))
Було весело і добре, але потім я їй залишила, бо треба було повертатись на лайнер, така вже доля тих, хто там працює :)



Немає коментарів:

Дописати коментар