понеділок, 13 жовтня 2014 р.

Рейк'явік, липень 2012

Того дня, коли ми вперше прибули до берегів Рейк'явіка, за розкладом мала працювати і вийти не могла, але дуже хотіла. Звоню своєму начальнику:
- Fadi, this is Olga speaking. I am in Sky bar now, there are no guests here, Ricardo is here. Can I go outside, please?
- You want to go outside?
- Yes! Іt's Reykjavik!
- Ok, go!
- Thank you, Fadi!
Отак я вперше ступила на ісландську землю))
Як це часто траплялось мій вихід в місто був незаплановим. На судні інтернет і час на нього - велика розкіш. Я просто вийшла в місто, там куди нас привіз shuttle bus. Найперше мене вразили маленькі різнокольорові будиночки навколо. Може, мої фотки передають це не найкращим чином, так от я знайшла вам картинку з нету, яка найкраще це передає.
 Далі і пішла прогулятись найближчими вуличками, дивилась навкруги. На вулицях було дуже багато молоді, студентів, вони сиділи на траві, спілкувались. Було тепло. Далі я побачила офіс tourist information, пішла туди. Мені пояснили, що найкрутіше це поїхати за місто подивись на ісландську природу. Часу на це в мене звичайно не було, хоча деяким з моїх колег вдалось побачити неймовірну красу блакитної ісландської лагуни.
Blue Lagoon - це геотермальне озеро за 40 км від Рейк'явіка і найбільші відвідуване туристами місце.
Всі хто там був, були дуже задоволені :) Але такі речі треба планувати заздалегідь, в мене не було достатньо часу. Тому я просто продовжила гуляти містом. Натрапила на симпатичне озеро, хоча і не термальне))
Зате з ромашками :)
Там було дуже тихо і спокійно, я спостерігала за місцевими мешканцями.
Ще можна було погодувати місцевих качечок :)
Далі залишилось ще трохи часу на сувенірні магазини, де домінували отакі красені тупіки різних форм і розмірів :)
Їх я, на жаль, не бачила, але ще може зустрінемось якось ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар