понеділок, 8 вересня 2014 р.

Лас-Пальмас-де-Гран-Канарія, жовтень 2012

Гран Канарія - прекрасний Канарський острів. Сюди наш лайнер ходив тоді, де скрізь в Європі вже було холодно, але треба було ще кілька круїзів десь перекантуватись перед Трансатлантичним переходом на Кариби. Коли я вийшла з судна перше, що я побачила була сувенірна лавка.
Речі там були дуже класні, хендмейдівські, але євро в мене з собою не було. Але заради магнітика з папужкою я попросила ті 2 євро в колеги, який проходив повз)) Взагалі Гран-Канарія - це прекрасне місце для шопінгу. Тут хороший вибір і низькі ціни. Величезний торговий центр був вже метрів за 50 від судна, тому туристи і робочі з судна всі як один попрямували туди..)
Загалом місто здається дуже привітним і доброзичливим :)
Не питайте чому там пальці - невідомо)) Мені тут дуже сподобався пам'ятник у формі китового хвоста, дуже елегантський.
А ось типова вуличка Лас-Пальмаса...
Словом, сонце, море, пальми і чудовий шопінг - те, що треба типовому туристу))

Немає коментарів:

Дописати коментар