неділя, 7 вересня 2014 р.

Кралендейк, листопад 2012

Кралендейк - це столиця прекрасного голландського карибського острову Bonaire. Це острів, в який я закохалась з першого погляду. Місце куди хочеться повернутись, наприклад, у медовий місяць. Справді, такого відчуття не виникало більше ніде.
Думаю ви мене розумієте :) На цьому острові прекрасно все. Тут є соляні гори, велика популяція рожевих фламінго і багато віслючків. Фламінго є одним з символів острову і всіляко використовується в архітектурі та для благоустрою :)

А ще по сусідству з островом є менший острів - Кляйнбонейр. Туди можна дібратись на ось такому good return water taxi :)
Катер йде до Кляйнбонейру 15 хвилин. І цей час прекрасний... 
Дорогою ми зустріли ось такий корабель. Просто не вірилось власним очам. Прям таки червоні вітрила :)
Наближення до Кляйнбонейру було ще більш неймовірнішим... 
Я ніколи не забуду колір цієї води!!!
Це було неймовірно! Кляйнбонейр вважається одним з найкращих місць для сноркелінгу. Як тільки ми причалили, я пірнула в цю воду і хотілось, щоб цей час тривав вічно...
Дуже скоро мені треба було повертатись назад на своє велике судно. Водій катеру люб'язно почекав мене ще 5-10 хвилин і ми поїхали назад на великий острів. Страшно не хотілось повертатись, але перспектива запізнитись на судно теж не радувала.
На Бонейр я ще пройшлась по набережній і прямо біля берега розгледіла зграю великий екзотичних синіх риб!!! Сорі, вам буде видно погано, але повірте вже на слово - це не каміння, це великі сині риби))
Ще зайшла на риночок накупила місцевих хендмендних сувенірів: мальовану листівку з рожевими фламінго, сумку з віслючками і подарункову сіль :) Далі востаннє подивилась в бік Клянбонейр і пішла на роботу на свій лайнер.
Ех, Бонейр. Острів-мрія, острів-рай...)


Немає коментарів:

Дописати коментар