субота, 6 вересня 2014 р.

Копенгаген, липень-серпень 2012

Ще один порт в розкладі Celebrity Eclipse, один з найдорожчих. Кілька разів ми туди заходили, двічі я виходила гуляти містом, і ще раз застрягла в кафешці з вай-фаєм метрів за 50 від судна. На фото, мій корабель позаду)
 Дуже приємний порт, затишний і красивий.
Неподалік була Англіканська церква Св. Албана, я вирішила зайти. Мене спитали звідки я, сказала, що з України і мені дали заламіновану довідку про церкву українською мовою. Я була дуже зворушена. Вона досі десь в мене залишилась.
В місто, як завжди, нас безкоштовно возив shuttle bus.
Місто дуже красиво, і так само дуже дороге. Пам'ятаю якогось разу вийшла і поміняла тут 20 євро, вистачило їх мені аж на два морозива, дуже смачних правда. А от на листівку додому вже не стало. Залишалось тільки блукати місто і насолоджуватись його красою.
Найбільше запам'яталась і сподобалась Нугавн, або Нова Гавань, з яскравими різнокольоровими будиночками з обох боків. Тут я зустріла знайомих з судна, вони й мене сфоткали на фоні :)
Копенгаген - чарівний! Дуже раджу

Немає коментарів:

Дописати коментар