неділя, 17 серпня 2014 р.

Кастрі, листопад 2012

Дивно з Санта Люсії зовсім немає фоток. Скоріш за все на цьому острові в мене було мало часу і я вибігла буквально на годинку. Пам'ятаю, що там була будочка де продавали смачне домашнє бананове морозиво. А ще на цьому острові я таки спокусилась на популярну карибську тєму - речі, які набувають кольору під прямим сонячним промінням. Там були різні заколочки, футболки, лаки для нігтів і ще купа всяких приколів, переважно для дівчаток. Для своєї племінниці я купила пару футболочок з русалками і заколки. За це милі продавчині безкоштовно дали мені сумочку. Кажуть: "Що ж ви все для дитини - ось і для вас буде".
Зараз не видно, але на сонці небо стає рожевим, листя пальми - зеленим, а папужка - синім. Дотепер це моя улюблена літня сумка. І взагалі, Кариби - це круто :)

Немає коментарів:

Дописати коментар