субота, 16 серпня 2014 р.

Калькутта, листопад 2013

Калькутта була нашим останнім пунктом, куди ми дістались всією групою. Далі частина групи їхала в Сундербан, а решта летіла в Делі, а звідти - вже додому. Я була серед тих, хто летів в Делі (але додому не їхала). Часу в нас на Калькутту лишалось мало. Нас довго селили в готель, але врешті-решт розмістили. Потім ми поїхали дивитись історичний музей, який виявився на реконструкції. Ми не розгубились і поїхали на меморіал Вікторії.
 Дуже гарна і велика територія, там ми провели декілька годин.
 Ось такий ще там був пам'ятник і я чомусь подумала, що його треба сфоткати крупним планом.
Ще ми зайшли в музей на території комплексу. Там в основному все було часів британської колонізації. Коли подивились, повернулись до тієї частини групи, яка залишилась на вулиці. Виявилось, що за цей час один хлопець з групи примудрився впасти в озера і скупати там свій айфон. Тепер він стояв в трусах посеред комплексу і сушив свої шорти)) Було весело.

Ще наш гід Євген Іхельзон відвів нас купити дарджилінського чаю, в чоловіка, з яким співпрацює вже 5 років. По дорозі ми ще зайшли в ювелірний магазин, де кожна з коштовностей нагадувала скіфську пектораль і коштувала близько 500 доларів. Ще ми заходили в традиційний магазин-ресторан солодощів. Там було дуже смачно. Ввечері також ми всі разом пішли на прощальну вечерю. І звичайно, тут було дуже смачно теж.

Рано-вранці гід поїхав провести нас в аеропорт. Там ми попрощались і сіли на літак в Делі. А Делі - це вже інша історія :)