субота, 16 серпня 2014 р.

Чорноморськ (Іллічівськ), липень 2014, серпень 2018

Так, дивно, що в місто, яке розташовано навіть ближче ніж Одеса від мого рідного Б-Дністровського, я потрапила тільки влітку 2014 року. Ні одного разу я вже там була. Був 2004 рік і нас як прибічників Ющенка привезли на мітинг спочатку в Іллічівськ, а потім в Одесу на концерт ВВ. З того часу я запам'ятала тільки те, що там широкі вулиці і хороші дороги.

В липні 2014 року я поїхала туди зустрітись з друзями, які подорожують по всій планеті і яких тому рідко бачу. Іллічівськ був найближчим містом, де їх можна було побачити. Як виявилось, з Білгорода-Дністровського ходить в Іллічівськ прямий автобус (правда не так часто як в Одесу, всього кілька разів на день).

Приїхала я туди рано вранці, десь після 8-ї і пішла гуляти містом. Вийшла на центральну вулицю - вулицю Леніна (ну а якже). Вулиця Леніна нагадувала мені то вулицю Stephan-а Cel Mare в Кишиневі, то проспект Шевченка в Одесі. Широка вулиця з купою магазинів, універмагом ще з радянських часів. Ось така цікава штукенція там є - виглядає красиво.
Крім того радує око численна українська символіка - прапори не просто біля державних структур, а на багатьох магазинчиках..
А також як стріт-арт на багатоповерхівках :)

 Ну а сама вулиця Леніна прямо таки в світле майбутнє - до золотого Ілліча і морського порту))
  Ще мені сподобався парк в Іллічівську. Правда не знаю назви його, пам'ятаю що вийшла, коли йшла по вул. Леніна від порту і взернула праворуч десь кварталів через п'ять.
   Хороший парк, затишний, там гуляє багато молодих мамів і татів з колясками, а ще є атракціони для дітей і качалка для дорослих)
Після обіду ми ще пройщлись по набережній. Вниз на пляж не спускались - там було дуже людно і голосно. Але набережна хороша, от тільки б дерева підросли, щоб давали тіні.
 Потім повернулись в центр. Друзі пішли додому, а я ще дивом встигла спіймати свою останню пряму маршрутку на Білгород-Дн.

В серпні 2018 року я ще раз приїхала в Чорноморськ. Цього разу приводом став Коктебель Джаз Фест.
Я потрапила на фестиваль тільки один вечір. Браслети мені і подрузі дістались від друзів друзів, які купили квитки і приїхали, але врешті вирішили на сам фестиваль не іти. Атмосфера була класна. Був великий фуд корт і кілька барів, де ми купляли коктейлі. Людей було небагато і ми могли бачити сцену сидячи на покривалі на пляжі. Дуже сподобався один гурт, але зараз вже не згадаю як він називався.
В Чорноморську живуть друзі моєї сестри, які мене прихистили на ніч. В них у дворі чудовий басейн, купання в якому не поступається морю. 


Немає коментарів:

Дописати коментар