середа, 7 січня 2015 р.

Форт Лодердейл, грудень 2012

Самого міста я практично не бачила, але не писати про нього теж не можу - це порт, в якому я востаннє бачила лайнер Celebrity Eclipse, на якому пройшло 7 місяців мого життя. Мушу сказати, що зовні дивитись на нього мені подобається набагато більше ніж зсередини :)
 Оскільки іммігрейшн офіцери вирішили, що я нєблагонадьожна і не дали мені форму I-95, яка дозволяє вільно пересуватись морякам територією Сполучених Штатів, імміграційна поліція супроводжувала мене весь час від порту Форт Лодердейл і до порту Маямі, де я ще 4 дні мала відпрацювати на відкритті іншого лайнеру компанії - Celebrity Reflection.
Цікавим відкриттям для мене стало те, що поліція у Флориді говорить іспанською і переходили на англійську вони лише тоді, коли звертались до мене, а також до одного свого чорношкірого колеги. Ви не думайте, вони не тримали мене в наручниках чи щось таке, просто у них весь час був мій закордонний паспорт. Ми заїхали у відділок, там вони зареєструвати десь мій паспорт, попросили зачекати і запропонували щось випити. Після того, як вони зробили все що їм було треба ми поїхали в порт Маямі. Дорогою я помітила, що тітонька, яка до того тримала в руках мій паспорт, тепер його не тримає. Я вирішила поцікавитись долею свого паспорту - виявилось вона забула його у відділку. Ми розвернулись, повернулись назад у відділок, вона подзвонила комусь з колег, попросила, щоб винесли їй мій паспорт. Вже з паспортом знову виїхали в Маямі. Приїхали ми в порт, до лайнера Celebrity Reflection, sister-ship мого Celebrity Eclipse. Мій паспорт так і не дали мені в руки, а передали HR-у, яка вийшла мене зустріти і провести куди треба. 

Немає коментарів:

Дописати коментар