четвер, 8 січня 2015 р.

Фуншал, жовтень 2012

Не знаю як так виходило, але асистент бар-менеджера завжди давав мені day off саме в тому порту, в якому найбільше хотілось мати побільше вільного часу, хоча я його про те ніколи не просила. Мадейра, прекрасна Мадейра, була одним з таких місць.
Виходжу з порту і перше, що я бачу - це напис на стіні: "Dolce Vita" і не можу з ним не погодитись :)
Щоб вийти в місто треба пройти через тунель, але йти недалеко, може хвилин 10.
Там, на набережній, місто Фуншал (чомусь завжди думала, що він Фунчал і на судні так всі його і називали, ну але португальської не знаю і з Вікіпедією сперечатись не буду) радує буйною рослинністю і своєрідною архітектурою.
Зелень пробивається скрізь, де тільки можна: балкони, дахи, віранди - все це буяє і квітне :)
Практично на кожному будинку є якийсь стріт-арт...
Далі буде багато фото, бо я хочу вам це все показати :)
Стріт-арт так само стрізь: на фасадах, гаражах, воротах, вікнах і так далі...
Складається враження, що тут живуть самі художники)
А це вже трохи ближче. І це такий вхід в звичайний продуктовий магазин...
А портрети, які тут портрети!
Мабуть, Мадейра надихає місцевих мешканців, десь так як і Барселона надихала Гауді і всіх інших тамтешніх митців.
Ще в Фуншалі є канатна дорога і хоч коштувало це задоволення недешево - 15 євро туди і назад, але відмовити собі в цьому та ще й у свій day off я не могла.
Звідти прекрасний краєвид на місто і на Атлантичний океан. Десь там вдалині виднівся й мій лайнер, але в ту сторону я намагались не дивитись))
Дивилась на океан, червоні дахи будиночків і бананові плантації внизу :)
Згори краєвид теж не розчарував - океан і небо, безкрайній синій спокій)
Ще там був Ботанічний сад, куди я вирішила не йти, чи то він вже закривався, чи вхідний квиток коштував надто дорого. Зрештою, мені було добре й там де я була. Ще трохи побула нагорі і спустилась до низу, пішла далі гуляти містом. 
Перейшла через якийсь місток, побачила церкву.
Зайшла в середину. Архітектура дуже нагадала те, що я вже бачила на Азорських островах - португальські володіння як-не-як.
Ще десь далі натрапила на чудовий парк з рослинами і квітками, які до того ніколи не бачила. 
Там же було невеличке озерце з фонтанчиком і лебедями :)

Немає коментарів:

Дописати коментар