вівторок, 6 січня 2015 р.

Філіпсбург, листопад 2012

Філіпсбург - це улюблений порт на Карибах для абсолютної більшості всіх моряків! В моєму рейтингу конкуренцію йому складає тільки острів Bonaire :)
Коли я вийшла з судна на острові Сент-Мартін я дякувала Богу і долі за те, що я тут! Я була згодна робити все що завгодно на тому судні за те, що воно мене сюди привезло!!! Відразу на виході з терміналу відкривається зовсім інший світ - світ, де люди радіють життю, веселяться, грають на традиційних карибських інструментах і співають :)
Моє судно Celebrity Eclipse - те, що праворуч :)
А ось вже й пірати Карибського моря тут як тут))
А взагалі в Філіпсбурзі головне навіть не пальми і не блакитно-молочний колір води в Карибському морі, а атмосфера яка панує на острові. Найкоротше її можна сформулювати як - We jammin! :)
Коли середньостатичний таксист це чувак з дредами по пояс, а в машині грає Боб Марлі - це Кариби))
Сан-Мартін розділений на дві частини: французьку і голандську, Saint-Martin i Sint Maarten відповідно. Ми були на голландській частину, тобто в Sint Maarten. Кажуть, що шопінг кращий в Saint-Martin, aле Who cares about shopping? Пінью-коладу за 1 долар можна купити і в Sint-Maarten))
Основні види транспорту в Філіпсбурзі - це таксі (з бородатими і дредастими таксистами) і water taxi.
Water taxi дуже розгалуджене, має багато зупинок і навіть пересадочні "станції" :)
На таких water taxi можна об'їхати весь острів...
Я якось сіла не той катер і потім ледь стигла вчасно повернутись до круїзного терміналу))
 Після такої прогулянки гріх не випити плашечку місцевого пива Carib :)
От такі от бонуси є в Celebrity Crew як скромна компенсація за нашу рабську працю...))


Немає коментарів:

Дописати коментар