четвер, 8 січня 2015 р.

Харідвар, листопад 2013

Священе місто на берегах Гангу, Харідвар, або "брама бога", штат Уттар-Прадеш, Індія. 
Саме сюди ходить потяг з Делі і звідси далі автобусом я добиралась в місто Рішікеш, так звану світому столицю йоги в підніжжі Гімалаїв.
Дорогою туди я міста не бачила, бо відразу з поїзду сіла в автобус на Рішикеш. А от на зворотній дорозі вже подивились місто. Ми поїхали з двома німкенями Лаурою і Аною, з якими я познайомилась в Рішикеші.
 Анна вже кілька місяців подорожувала Індією і тепер вже їхала в Делі в на літак в Німеччину. Лаура поверталась в Делі, де вона жила і проходила якусь річну програму від німецького уряду.
Найперше ми пішли прогулятись набережною Гангу. Тут вона широка і ще досить чиста.
Тут не обійшлося без садху і священих корів :)
Анна була дуже натхненна Індією і хотіла на прощання наїстись талі, самосів, роті і напитись масала чаю. Ми зайшли в якийсь місцевий типу ресторанчик замовили собі все що хотіли. Я взяла свій улюблений палак панір і роті, а що брали дівчата я вже не пам'ятаю. Нагулялись і взяли моторікшу до вокзалу.
Хотіли сторгуватись до 150 рупій, але водій захотів 200, я сказала дівчатам, що це лише 2 євро, всі заспокоїлись і ми поїхали.

Немає коментарів:

Дописати коментар