неділя, 7 грудня 2014 р.

Сукотай, квітень 2014

В Сукотай я потрапила досить несподівано. Взагалі мета була нарешті вибратися з Бангкоку до Дня народження і добратись в Чіанг Май на Фестиваль води за два дні після того. Сукотай нам дуже радила моя тайська подруга Дітті, в якої ми зупинялись в Бангкоці і він був по дорозі. Отак я і зустріла свій 26-й гепі бьоздей в Сукотаї. З цього приводу я вирішила дістати з дня рюкзака білу спідницю і попрасувати її :)
О 6-тій ранку на вокзалі нас зустрів знайомий Дітті і поселив нас в якомусь готелі в центрі нового міста. Ми правда хотіли в старе, але потім з'ясувалось, що так навіть краще. В нового міста два дні ми маршруткою їздили в старе, в історичний парк Сукотай.
Це величезна територія старого Сукотая, заснованого в 1238 році як кхмерське поселення, яке невдовзі стало столицею одноіменного незалежного королівства.
В цілому на території парку збереглось близько двохсот храмів періоду 13-14 століття. Це дуже круте місто і я не розумію чому про нього так мало інформації в путівниках в порівнянні з тією ж розрекламованою Аютаєю.
Територія парку дуже велика і обійти його пішки навіть за цілий день просто нереально...
Перед входом в парк є прокат велосипедів, де за 30 бат (на наші гроші десь 10-15 грн.) можна взяти вєлік. За цих умов мені навіть довелось в свої вже 26 навчитись нарешті їздити :)
Оскільки в перший день я вирядилась в спідницю, то вєлік взяла собі тільки на другий день. Добре, що в парку машин не було і боятись було нічого, то навчилась я досить швидко. 
Ми з Ірою катались десь близько 3-4 годин, щопівгодини роблячи технічну зупинку щоб випити півлітра води або з'їсти морозиво, було десь +33 мінімум. 




Немає коментарів:

Дописати коментар