середа, 17 грудня 2014 р.

Тараща, вересень 2005

Тараща - це районний центр в Київській області. Тараща завжди була селищем міського типу і тільки нещодавно отримала статус міста. Мабуть, більшості людей найбільш відома Таращанським лісом, де було знайдено тіло Георгія Гонгадзе.
Для мене Тараща важлива і цінна в першу чергу через те, що це районний центр села Лука, де живе моя бабуся. Щоліта з самого дитинства поїздка сюди була для мене справжньою пригодою. Часто вночі перед від'їздом я не могла спати, нетерпляче чекаючи ранку, коли вже буде час іти на автобус. В селі крім бабусі в мене ще є купа двоюрідних братів-сестер однолітків, з якими завжди було цікаво і весело. Там була повна свобода :)
А ще в Таращі в мене є дуже хороша подруга Яна, з якою ми познайомились, коли вона так само як і я приїжджала в село до бабусі в гості. З часу знайомства ми з Яною були нерозлийвода. Щоліта ми зустрічались в селі, коли приїжджали до бабусі, а впродовж року продовжували листування. Так пройшло десь років 5 доки я не закінчила школу.

На першому курсі я поїхала до бабусі вже з Києва і по дорозі вирішила зайти в гості до Яни. В це зараз важко повірити, але мобільного телефону Яни в мене не було, лише адреса, яку я знала напам'ять. Я вийшла з автостанції і розпитала в людей як пройти на вулицю Соснову. Коли я знайшла будинок Яни, я зрозуміла, що вулиця називається Сосновою не просто так :)
Це краєвид з ганку Яниного будинку... Краса настільки неймовірна, що перехоплює дух. Взагалі Тараща ідеальне місце для любителів соснових краєвидів - тут сосни скрізь. Багато сосен. Я їх дуже люблю. Мабуть, тому, що там, де я виросла їх зовсім нема.

Немає коментарів:

Дописати коментар