середа, 24 грудня 2014 р.

Тернопіль, лютий 2008

В Тернополі я була дуже давно і чесно кажучи мало що пам'ятаю, але зараз передивлюсь фото і буду щось реконструювати :)
Що я точно пам'ятаю, так це - Тернопільський став. Мені навіть здається, що в Тернополі я була двічі, бо в голові картинка ніби на тому ставу люди катаються на катамаранах і човнах, а в лютому цього бути точно не могло)) Хоча може це лише моя уява про чиїсь розповіді...
Дуже класний там ось цей місточок до альтанки, ну і сама альтанка дуже мила. Через неї прикольно дивитись на світло :)
Біля ставу був ще дитячий майданчик, де мене дуже потішив місцевий стріт-арт з Сімпсонами))
А пізніше ще десь в місті натрапили на ось таку позитивну овечку :)
Ще мені дуже сподобався цей янгол. Не знаю де ми його бачили, десь теж у центрі, напевно.
А це, здається, храм Різдва Христового. Нехай тернопільчани мене підправлять якщо помиляюсь. 
Дуже відрізняється в Кафедрального собору, але кожен з них, безумовно, по-своєму вишуканий і неповторний.
Дуже мене зацікавила ось будівля - музей їдальня "Старий млин". Всередину правда не заходили, але ззовні вражає...
Потім ми пішли гуляти парком Національного відродження і бачили пам'ятник радянським льотчикам. В 2010 році міська влада хотіла демонтувати цей літак-пам'ятник, але ніби-то тернопільчани виступили проти і літак залишили. 
  Далі на бульварі Шевченка трапилась "Випадкова зустріч" :)
Після якої ми ще зайшли в Оперний театр. 
Там ми віришили, що зважаючи на погоду театр - хороше місце для проведення часу, який ще залишився до поїзду і купили квитки на вечірню виставу. 
Якщо не помиляюсь, того вечора показували "Ромео і Джульєтту" :)



Немає коментарів:

Дописати коментар