пʼятниця, 26 грудня 2014 р.

Умань, вересень 2000

Якщо ви не були в Умані - вважайте, що ви не закінчили середню школу, бо всіх учнів 6-7 класів завжди возять на екскурсію в Софіївський парк. Принаймні так було у нас в школі :)
Фото, звичайно ж, з інтернету, бо в шостому класі я була ще в доцифрову добу))) Думаю поїздка в Умань це була взагалі моя перша екскурсія куди-небудь (поїздки в Одесу і до баби в село - не рахуються). Нам це все тоді дуже сподобалось. Пам'ятаю, що я сиділа в автобусі разом зі своєю найкращою шкільною подругою Альоною. 

Парк тоді мене дуже вразив: водоспади, ставки, лебеді, місточки, фонтан зі змією, море квітів і дерев, яких я раніше ніколи не бачила. Також запам'яталась величезна кам'яна брила, яка стирчала з землі під кутом і кожен учень норовив залізти під нею і постояти - страшно, до речі, було, але всі робили :) 
А ще був оцей тунель, в який ми заїжджали на човні - це теж було щось неймовірне! А як для шостого класу - так взагалі просто бомба :)

Немає коментарів:

Дописати коментар