четвер, 31 липня 2014 р.

Дрезден, червень 2014

Написання міст на букву "Д" трохи затрималось, а все тому що між "Донецьком" і "Дрезденом" мало поміститись ще одне місце, досить екзотичне, але, на жаль, поки не склалось :)

В Дрездені я була десь 4-5 разів, але  реально бачила місто двічі. Вперше було в 2010 році, коли я вчилась в Німеччині. Тоді в Німеччину з Варшави приїхав мій однокурсник і дві його подруги, і ми з Берліну разом поїхали в Дрезден.

З того часу запам'ятались жовтенькі трамвайчики,

Оперний театр,

Ельба і міст через неї,

величезний гобелен на стіні

Фрауен Кірхе з площею біля неї і відома Дрезденська галерея мистецтв, куди я так і не пішла.
А ще була лазанья болоньєзе за 6 євро яку я так і не подужала доїсти.

Наступного разу ми приїхали в Дрезден машиною з дядьком і тіткою. Він вирішив нам влаштувати культурну програму і купив квитки на концертну програму "Вєнок Пушкіна" в церкві.
Ми приїхали раніше щоб погуляти по місту і повечеряти. В мою честь сходили в ресторан тайської і в'єтнамської кухні ''Good Friends". Там все було дуже і дуже смачно і я справді згадала Таїланд. Правда дивно було дивитись на тайців, які говорять німецькою)).

Погода була чудовою, такою ж видалась і прогулянка :)
Дами в пишних сукнях на вулиці дали змогу відчути шарм старого Дрездена)
А кінні екіпажі стали прекрасним доповненням до цього образу...
Навіть вдалося змусити дядька сфоткатись один раз на фоні Оперного :)
Зашліфували ми все це морозивом у чудовому італійському ресторанчику на центральній площі міста. 

Немає коментарів:

Дописати коментар