пʼятниця, 13 лютого 2015 р.

Чівітавекк'я, травень 2012

Один з перших портів, які я побачила під час контракту на лайнері. Це був круїз по Середземному морю. З Чівітавекк'ї всі туристи їдуть на екскурсію в Рим, до якого звідси якихось 80 кілометрів.
Дуже миле провінційне містечко.Одна з візитівок міста - пам'ятник моряку.
Ще варто згадати Форт Мікеланджело, збудований в 16-му столітті. Взагалі почали будувати його інші люди, але з менш відомими прізвищами, а Мікеланджело побудував верхній бастіон форту, через що форт носить його назву.
В мене вдома є фігурка цього форту. Купила я її в хорошому сувенірному магазині, де продавались дійсно якісні речі. Магазин трохи захований, щоб його знайти треба зійти з головної вулиці і трохи пройтись. Там був дуже цікавий власник, бідкався на те, що в Чівітавекк'ї немає чого робити, що це забита провінція і приїжджають сюди тільки для того, щоб далі їхати в Рим. Я довго намагалась переконати його, що він живе в прекрасному місті, але марно. Купила в нього багато сувенірів, зазвичай я стільки не купую, але оскільки ми щойно повернулись з Скандинавії всі ціни тут були привабливими. Досі в сестри на холодильнику висять ті дерев'яні хлопчики Піннокіо, а в мами десь є велика серветка з картою Італії й традиційними стравами різних регіонів.

Мабуть зайвим буде казати, що в Чівітавекк'ї дуже смачна і відносно дешева італійська піца - інакше просто й бути не могло. 
Ну а весь вільний час, що залишиться після прогулянки містом можна просидіти на пляжі і дивитись на море - це безпрограшний варіант ;)





Немає коментарів:

Дописати коментар