середу, 11 березня 2015 р.

Чернігів, вересень 2006

На другому курсі бакалаврату мене нарешті поселили в один з могилянських гуртожитків. Одна з моїх сусідок була з Чернігова, Аня. Ми подружились і якось поїхали разом до неї в Чернігів. Це було ще в мою доцифрову добу, коли в мене не було ні фотоапарата,  ні, навіть, телефона з камерою. Тому всі фото з інтернету :)
Оскільки було це досить давно і фотографій не залишилось, мені важко відтворити те, що я бачила, але кілька речей я дуже чітко пам'ятаю.

Найбільше мене вразила підземна церква Феодосія Тотемського і Миколи Святоші на території комплексу Троїцько-Іллінського монастиря.
 Це найбільша підземна церква на Лівобережній Україні. Зараз точно вже не можу пригадати чи була в самих Антонієвих печерах, але церква Феодосія безумовно варта уваги. Здається, цервка з'єднана з печерами галереями, але краще спитайте своїх чернігівських друзів, а ще краще - поїдьте і подивіться самі :)
Ще одна церква, яка є візитівкою міста - П'ятницька церква княжої доби (12-13 ст.)
В 17 ст. церква була реставрована і перебудована у стилі українського бароко, а в 1941-му в церкву влучила бомба і залишились від неї тільки стіни. Наступні десять років тривали дослідження первісного вигляду церкви і практично всі форми споруди вдалося відтворити з великою достовірністю.

З Анею і її допитливим другом-однокласником ми катались в чернігівських тролейбусах.
Багато гуляли центральною частиною міста - Дитинцем. Я вже не згадаю всіх тих місць, які вони мені показали, але екскурсія містом була дуже грунтовна.
Останнє що я ще пам'ятаю - це могила Михайла Коцюбинського...
...і розповідь Ані про всіх його коханих жінок))

Немає коментарів:

Дописати коментар