пʼятниця, 21 листопада 2014 р.

Сент-Джорджес, листопад 2012

Гренада, мабуть, найдивніший Карибський острів, з усіх які мені доводилось бачити. Можливо таке враження склалось частково і через погоду - на Гренаді дощило і це ніяк не вкладалось в моє уявлення про Кариби.
Здається, це вже був мій останній круїз по Карибах перед поверненням додому і я вийшла в місто не зважаючи на дощ. Відразу біля виходу з терміналу стояла компанія місцевих, кожен з них намагався щось впарити туристам з лайнеру. Мені впарили зв'язку мускатних горіхів, який є головною товарною культурою Гренади і навіть зображений на прапорі країни.

Острів Гренада розташований досить високо над рівнем моря,
Тут постійно треба йти вгору, ну і спускатись вниз назад))
В цьому є свої переваги, бо краєвид зверху фантастичний.

На Гренаді досить буйна рослинність. Деякі квіти я більше ніде не бачила і навіть не маю уявлення як вони називаються.
Блукати островом дуже цікаво, можна натрапити на несподівані пейзажі)
Тут багато колоніальної архітектури, є ось така цікава вежа, наприклад.
Протестантські церкви та школи тут практично на кожному кроці - колись місіонери постарались)) Далі на фото Англіканська школа імені Св. Джорджа.
Ось собор непорочного зачаття, наприклад.
Не всі старі церкви однаково добре збережені, деякі будівлі сильно постраждали внаслідок урагану, який був тут десь років 5 назад.
Це мені вже розказали місцеві, які паралельно далі намагались щось мені впарити. І таки в них вийшло. На Гренаді я купила собі набір з браслету і кулону ручної роботи з якогось дуже рідкісного дерева. Як мені сказав продавець, зображений на ньому "Good luck symbol of the island", який протягом багатьох століть слугував оберегом острову від стихійних лих та загарбників. Мені воно сподобалось, бо зовні схоже на нашу дулю :)

Немає коментарів:

Дописати коментар