неділя, 1 листопада 2020 р.

Мадрид, грудень 2019

 Я прилетіла в Мадрид відразу після католицького Різдва - 26 грудня. Мене зустрів мій іспанський друг Себастіан. Наступного дня ми їхали далі в Галіцію, але залишили пів дня щоб трохи подивитись Мадрид. В моєму must see list було всього дві локації: Plaza Mayor i Mercado de San Miguel. Виявилось, що вони розташовані дуже близько одна від одної. 


Ми припаркували авто на парковці торгового центру біля Plaza del Sol. Спочатку мені здалось, що це і є Plaza Mayor, але - ні. 
З Plaza del Sol ми попрямували до Plaza Mayor. Дорогою нам трапився цей прекрасний будинок, яким не можу не поділитись. 
Все навколо нагадувало про Різдво. На самій Plaza Mayor все ще був Різдвяний ярмарок. 
Чесно кажучи продавали переважно різний китайський непотріб. Так і не змогла там вибрати собі щось цікаве. Зате там був вертеп.
І ще мені сподобався цей постер - Mercado de Navidad, Plaza Mayor.
Купивши декілька магнітиків та інших дрібничок в сувенірному магазині на головній площі, ми попрямували до Mercado de San Miguel. Це старий критий ринок про який я дивилась відео на YouTube і захотілось неодмінно його відвідати. 
На ринку було дуже людно. Ми пройшлись по рядах. Нашу увагу привернула ятка з різними закусками-тапасами. Себастьян змусив мене з'їсти тапас з маринованим восьминогом. Як не дивно це виявилось дуже смачно.
Далі ми вирішили зайти в одну церкву яка трапилась нам дорогою. На жаль, ні я, ні Себастіан її назви не знаємо. 
Всередині практично не було людей. 
Тут теж був красивий вертеп. 
На цьому моя програма мінімум по Мадриду була виконана, але Себастіан вирішив показати мені ще одне місце - Madrid Rio, або Manzanares - це річка, яка протікає через Мадрид. 
Ми пообідали в торговому центрі поряд, а потім пішли через міст в парк на іншому березі. 
Міст на той берег креативно розмальований. На території парку були павільйони, де проводяться культурні заходи. Але вони на той час були зачиненими. І ще там була ковзанка.  
На цьому наша програма в Мадриді була завершена і ми поїхали в Галіцію. 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар