субота, 31 грудня 2016 р.

Бердянськ, травень 2015

В Бердянську пахло відпочинком і морем. Запах курорного містечка миттєво змусив забути про Київ, роботу і всі поточні турботи. Ми приїхали пізно ввечері, поселились і пішли гуляти на набережну. Це був саме той момент коли для мене почалось літо :)
Бердянськ мені дуже сподобався з першого погляду. Можливо, тому, що я теж з півдня і цей морський запах видався мені чимось дуже близьким і рідним.
На наступний день багато гуляли - переважно, знову ж таки вздовж набережної. Замість пам'ятника Леніну тут вже три місяці височів український прапор як "пам'ятник звільнення жителів Бердянська від ідолів тоталітаризму".

 Тут дуже багато дизайнерських лавок у вигляді різних тварин. Ось ця з гусиницями, як на мене, - найсмішніша.
 Ще дуже сподобався монумент з ненажерливою жабою: "Зависть - порок".
 Обов'язковий пункт туристичної програми - оглядове колесо.
 Звідси прекрасний краєвид міста, порта і моря.
Не пожалкуйте 40 гривень за квиток - чудовий настрій гарантовано.
Поруч з колесом ще є гірки й інші атракціони.
День в Бердянську пробіг дуже швидко і от вже час їхати назад до Києва.
Треба буде обов'язково навідатись сюди ще.

Немає коментарів:

Дописати коментар